Septembermånad är cancermånad, och vi vill självklart vara med och bidra i jakten efter en lösningen på den förödande sjukdomens gåta. Under hela september går därför 10% av all vår försäljning av The BRAND till Barncancerfonden.

Barncancerfonden bekämpar barncancer, och jobbar för att barn, ungdomar och deras familjer får den vård och det stöd som dom behöver i en svår tid. Att sväva i ovisshet är något av det mest tärande för en individ, att då ha uppbackning av en så kunnig och erfaren organisation som Barncancerfonden kan på många sätt vara ovärderligt.

Genom denna kamapnj​ ​hoppas​ ​vi​ ​kunna​ ​belysa den angelägna kampen mot sjukdomen, och samla in pengar för vidare forskning och stöd till de barn och de familjer som drabbats av sjukdomen.

Shopping med gott syfte, låt oss utrota cancern!

Andra blogginlägg från serien Märkesfokus:

Vi presenterar stolt hösten och vinterns ytterplagg från Kuling

Sommaren går mot sitt slut men det gör inget för vi har en ny kollektion från Kuling att visa er. Tada! Hösten och vintern 2019/2020 från Kuling är här! Kika in här så får du se och läsa om plaggen som går färger som djupgrönt, rosa, senapsgult med inslag av leopard och körsbär.

Solglasnytt till baby och barn från franska Izipizi

Med solen kom även nya kollektionen solglasögon från franska Izipizi! Märket gör solglasögon till både baby, barn och junior. Hur väljer man storlek på solglasögon till barn? Varför rekommenderar vi Izipizi? Läs vidare här!

Pricken över i – Buddy & Hope

Precis som en rosett i håret kan vara den perfekta finishen på en outfit, kommer Buddy & Hope att vara guldkanten i familjelivet. Läs om ett nytt märke hos Babyshop här!